Що змінилось для роботодавців і працівників Херсонщини?
Фінансування лікарняних і декретних допомог продовжиться попри тимчасову окупацію. Для отримання виплат, як і раніше, роботодавець працівника має опрацювати листок непрацездатності, сформувати заяву-розрахунок та подати її до Фонду за допомогою програмних засобів. Змін до реквізитів у заяві-розрахунку вносити не потрібно – заява, як і раніше, подається онлайн за реквізитами того відділення Херсонського управління Фонду, де зареєстровано страхувальника.
Саме від дати прийняття Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги за лікарняними, тож працівникам важливо тримати зв’язок із роботодавцем і знати точну дату, коли ним було отримано третю квитанцію за поданою заявою. Знаючи дату, слідкувати за станом фінансування працівники можуть онлайн у телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund.
Зверніть увагу, кошти для виплати допомоги перераховуються Фондом на рахунок роботодавця, та від нього – працівнику.
У разі, якщо зв’язок із роботодавцем втрачено, та він не сформував заяву-розрахунок за лікарняним працівника, херсонці та мешканці області можуть звернутись за призначенням допомоги до Фонду напряму. Для цього необхідно звернутись у будь-яке зручне відділення Фонду на неокупованій території, деталі за посиланням: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/981104.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України